یادگارمادرم زهرا
حجاب
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
درباره

به وبلاگ حجاب خوش آمدید
جستجو

آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 66660
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1


.

پرده خوش امد گویی

div style="border-width: 0px; z-index: 1000; position: fixed; right: 0px; bottom: 0px;">
type="text/javasc
ابزار وبلاگ
یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, ساعت 20:26

 

 

 

دخترک رو به من کرد و گفت : واقعا آقا ؟!

 

گفتم: ببخشید چی واقعا ؟!

گفت: واقعا شما بچه بسیجی ها از دخترای چادر به سر بیشتر از ما خوشتون میاد !

گفتم: بله

گفت: اگه آره، پس چرا پسرایی که از ما ها خوششون میاد از کنار ما که میگذرند محو ما میشن، ولی همین خود تو و امثال تو از چند متری یه دختر چادری که رد میشید فقط سر پایین میندازید و رد میشید !

گفتم: آره راست میگی ، سر پایین انداختن کمه !

گفت: کمه ؟ ببخشید متوجه نمیشم ؟ 

گفتم: برای تعظیم مقابل حجاب حضرت زهرا(س) باید زانو زد حقا که سر پایین انداختن کمه ..!

 

من شکایت دارم...


از آن ها که نمی فهمند چادر مشکی یادگار مادرم زهراست 

از آن ها که به مسخره می گیرند قـداسـتِ حجابِ مادرم را ؛ 

چـــــرا نمی فهمی؟ 

این تکه پارچه ی مشکی، از هر جنسی که باشد 


حـــُرمــت دارد ...!

 

sarbazane-ashegh.mihanblog.com

 



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت16:46---8 بهمن 1393

سلام فاطمه جان واقعاااااااااااااااا خیلی متن هات قشنگ واقعا احسنت ایول
پاسخ:سلام عزیزم لطف داری خوش حال شدم سرزدی..
پاسخ:منون شادی جون بهترین دوستم ..



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :


نوشته شده توسط : فاطمه